Dobro, da ne budem ovde dezurni trovac, objasni ti nama lepo koji bi spawn sistem tebi odgovarao?
Pa spawn sistem koji te ne spawnuje direktno na nisan ili obrnuto. Primer uzimam zastavicu na Seni nigde nikoga samo ja na zastavi i neki njihov lik odluci da se tu spawnuje ako moze da odbrani. Dakle ja stojim na jednom spawn mestu i pratim ostale da li ce neko da se pojavi, ledja su mi 1m od zida, kad ono covek se spawnuje iza mene bukvalno mu je puska uperena u moj potiljak??
Bila je neka prica da ces imati spawn protection na CQ dok ne pomeris kontrole, ali mislim da se odustalo od toga posle community feedbacka. Realno, ko hoce safe spawn, nek se spawnuje u safe zoni. Ako sam se toliko trudio da napadnem zastavu i cuvam je, stvarno je glupo da mi se neki lik spawnuje sa protekcijom, pa na njega jos petorica kojima ne mozes nista i zasigurno gines. Ne znam kako bi drugacije resili spawn sistem na CQ? Ako bi se resavalo po nekom sistemu udaljenosti od protivnika, upravo su na Seni zastavice suvise blizu i ako ima protivnika na jednoj, skoro bi se spawnovao na drugoj zastavici. Npr, zastave na Monument Squareu i ona u cosku pored stepenica su toliko blizu da spawnovanje bazirano na protivniku pada u vodu. Ovakvo resenje je rekao bih, najmanje lose.
A TDM je random spawn. Meni je i ovakav bolji od COD gde imas svoju stranu i konstantno se spawnujes na skoro istom mestu, prave se choke point-i, otprilike tacno znas odakle moze da dodje protivnik. Ovde toga nema, nemas safe mesta na kome mozes da kampujes i skidas ko cava, svako mesto je opasno.